NRC: 'Turkije-rel was Nederlandse set up'
Turkije sleept NL voor Europees Hof in Straatsburg?
— Pieter Omtzigt (@PieterOmtzigt) 13 maart 2017
Daar liggen nog 5000 heftige zaken tegen Turkije te wachten: https://t.co/tvU1qh9gOR (1)
Wat een foto. Beveiligers Turkse minister Betül Sayan Kaya gefouilleerd door DSI nabij Turkse consulaat Rotterdam. https://t.co/9auOqHNZU3 pic.twitter.com/z6qHiEnqO8
— seven (@seven__) 14 maart 2017
Rutte/Merkel in geniep: 'We nemen 250K migranten'
Welkom op Turkije-dag, alwaar we stilstaan bij 400 jaar handelsbetrekkingen, vanaf heden aangevuld met elkaar om de zoveel tijd inzetten voor intern politiek gewin. Gedoodverfd premier Pieter Omtzigt (FvD) zit met vragen. En daarom zit Nederland (ONS LAND WAAR WIJ DE BAAS ZIJN), met vragen. Uit onderzoek van een een Duitse journo is gebleken dat de kleine nazi (NL) een geheime afspraak heeft gemaakt de grote nazi (DE) over door het aantal door Erdogan geselecteerde vluchtelingen dat Nederland en Duitsland op zouden nemen met die maffe 1:1 uitruil-deal. Zonder dit aan HET VOLK te melden spraken de regenten met Davutoglu af dat Nederland en Duitsland tussende 150.000 en 250.000 vijfde colonniërs op zou nemen. Ze hebben er zelfs een video-item over gemaakt dus het is waar.CDA, SP, PVV, SGP en VNL willen voor morgen opheldering over mogelijke geheime beloftes aan Turkije over vluchtelingendeal pic.twitter.com/EpP8KWvip9
— Pieter Omtzigt (@PieterOmtzigt) 13 maart 2017
Turkse parlementsvoorzitter geeft ff gas: Mark Rutte = Hitler, Franco, Mussolini
Wat is dat toch met die achterlijke Turkse AKP-Turken uit Turkije? Zelf streven ze een eenpartijstaat na, wat zo'n beetje de politieke kern van het fascisme en nazisme vormt, maar iedereen die hen in de weg loopt is een fascist / nazi. Dat heet dus gesegmenteerde logica, afgezet van de continue logica waar we in het Westen aan vast proberen te houden. Daarom is Bin Laden een held, maar was 9/11 in inside job. "Hitler had alle joden moeten doden", maar de Holocaust is een joods verzinsel. Dat soort werk. Onderaan de streep klopt er natuurlijk geen zak van, maar dat maakt niet uit zolang het maar binnen het discours van tribale loyaliteit past. Enfin, Rutte, je bent dus HITLER, MUSSO EN FRANCO IN 1. Ultra-mega-triljard-nazi!!!!!#Turkey's Parliament Speaker İsmail Kahraman, a veteran Islamist politician, compares Dutch PM @markrutte to Hitler, Franco & Mussolini
— Abdullah Bozkurt (@abdbozkurt) 13 maart 2017

Video. HipsterTurk legt uit: "Pas u aan of rot op"
Minister van Orde en Beschaving doet monoloog
FOTO'S. Een ode aan Politie Rotterdam
Zo lui, dat was ons het avondje weer wel. Maar dankzij het resolute optreden van Aboutaleb en zijn knuppelmacht is het toch duidelijk wie er (vooralsnog) de baas is als het erop aankomt. Kuzu noemt deze actie natuurlijk een "escalatie". Maar tegenover een fysiek georinteerde krachtcultuur geldt een dergelijk optreden juist als een de-escalatie. Die lui hun gang laten gaan en laten zien dat ze overal mee wegkomen, dat is pas escalatie. Dit is peace through strength. En dat weet Kuzu natuurlijk ook wel, maar het is infiltrant. Maar laten we even extra stil staan bij het professionalisme dat Politie Rotterdam gister toonde. Sta je dan op een hongerloontje langs 's lands etno-culturele breuklijn tussen de Moslimbroeders en Grijze Wolven die "ALLAH AKBAR" in je muil schreeuwen, terwijl een vijandig staatshoofd dat beschikt over de op een na grootste krijgsmacht van de NAVO demonstranten ophitst. Er zijn grote krachten in beweging en die lui houden het hoofd koel. Niets dan vele huldo's. Er zijn 11 arrestaties verricht en er vielen 6 gewondnen: 5 demonstranten en 1 agent. Onderstaand enkele charge-foto's en na de breek nog veel meer. Ohja. Nu live op de staatstelevisie: Minister van Oorlog Mark Rutte die zijn eerste veldslag in de eerste Turks-Nederlandse oorlog toelicht. HIERO LIVE vanaf 09:30.
#Rotterdam Police dog biting protester long after he is down.. #Netherlands #Turkey pic.twitter.com/NQuaIEzUG8
— Aldin 🇧🇦 (@CT_operative) 12 maart 2017
Terugkijkon. Thierry B. bij P&J
@thierrybaudet genaaid door #penj
— Eduard (@asifonly1) 11 maart 2017
1 Adam Almarini. Bestuurslid #PvdA Utr.
2 Jan Willem Schouw. Min. AZ #D66
3 Marieke Dubbelman. Columniste pic.twitter.com/1xIB9ZzMhw
Sapristi! Dries van Agt stemt DENK
Dries van Agt. Dat is dus een beetje wat er gebeurt als iemand op hetzelfde moment seniel wordt en een kunstgebit krijgt waardoor je alleen nog maar hummus en Brinta mag eten. Na een jaar komt een daarvan je dan de strot uit, en in het geval van Dries was het toevallig humus. En ja, dan kun ja natuurlijk dan niets anders dan als het wandelende politieke kadaver dat je bent, je resterende jaren op deze aarde (illegaal bezet door de mensheid, waarvan akte) slijten als een soort algotritme dat nog steeds denkt dat Europeanen een fuck geven om de Palestijnse "zaak". Hey Dries, het is geen 2000 meer hè, the world moved on en je enige bondgenoot is een hysterische islamitische vijfde colonne. Maar in deze tijden waarin geslacht, ras en nationaliteit als sociaal construct gelden, identificeert Dries zich gewoon als Palestijn. Gebeurt de beste. Van Agt zegt: "Met dit halfslachtige gedoogbeleid van Israëls bezetting en kolonisatie kan en wil ik mij niet langer verzoenen. Ik heb daarom besloten om bij de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen niet op het CDA te stemmen. Mijn stem gaat in de toekomst alleen nog naar partijen die zich niet alleen in woord, maar ook in daad tegen de Israëlische bezetting en het schrijnende onrecht in Palestina keren." *Euh euh deugen, euh euh de muur, euh euh Palestijnen zielig, euh euh bezetting*. Hou je muil gewoon.Samen met Dries van Agt 😊 pic.twitter.com/xQUI5FRuNx
— OPPOSITIE (@JbOppositie) 10 maart 2017

BREEK! Thierry wordt Tweede Kamerlid
(Bron: ANP) Voorsorterend op het verwachte electorale success laat dr. Baudet zijn werktafel thans naar binnen takelen. Ingewijden melden dat deze, vooruitlopend op de feiten, nu zetelt in de fractiekamer van VNL. Desgevraagd reageert Baudet gelaten: "Kijk, de peilingen zetten ons nu op zo'n 173 zetels. Als het partijkartel straks aan diggelen ligt, is er natuurlijk eerst een heel leven van reflectie en vervolgens verzoening nodig met 's lands schaduwmacht, namelijk het ambtelijke apparaat dat onze nieuwe decreten uitvoert. En ja, dat gaat natuurlijk niet zonder piano."
Koenders zal Turkse ministers niet tegenhouden
Okaaayyy. In Nederland Polderland betekent dit gezever natuurlijk maar 1 ding: capitulatie. Een Nederlandse "Geen harde nee" vertaalt in het Turks gewoon naar "Kom maar binnen met je knecht" en dat weten de antropologen van het MinBuza ook heus wel. "Koenders vertelde Cavusoglu dat hij zijn bezoek ongewenst vindt, niet zal faciliteren en hem ook niet zal ontmoeten. Ook zegt Koenders dat Nederland op geen enkele manier medewerking zal verlenen aan het bezoek. Normaal gesproken ontvangen buitenlandse bewindslieden ministeriële steun, maar dat blijft in dit geval blijft dat uit." Helder. De boodschap is dus: 'We zijn niet thuis maar de sleutel ligt onder de bloempot'. Maar goed, als Duitsland niet eens in staat was deze afgevaardigde van de Erdocratie tegen te houden, dan is Nederland dat natuurlijk al helemaal niet.Koenders geeft Cavusoglu geen harde 'nee' voor bezoek aan Nederland: https://t.co/1vVRQXjhiK pic.twitter.com/ZWBjhdfYXh
— Elsevier (@Elsevier) 9 maart 2017
