Ballonnetje Dijsselbloem: Een Europees Monetair Fonds
Demissionair MinFin alsook voorzitter van de Eurogroep (dat kan op planeet EU prima samen, want kan allemaal maar) en Duitse MinFin Wolfgang Schäuble (bekend van tv en roepen dat Duitsland zonder nieuwe moslims in incest vervalt) hebben een ideetje: een Europees Monetair Fonds. "Samen pleiten ze voor de oprichting van een Europees Monetair Fonds (EMF). De bedoeling is dat zo'n miljardenfonds noodlijdende probleemlanden in de eurozone, zoals Griekenland, kan helpen. Op dit moment is er geen Europees Monetair Fonds. Wel is er een pot met geld, het 'EU-noodfonds', waar eurolanden een beroep op kunnen doen als ze in de problemen komen. Die pot met geld heet het 'European Stability Mechanism'." Verder stelt de Dijss dat "de Europese Centrale Bank zich erg ongemakkelijk voelt als geldschieter van Griekenland. Hij wil daarom dat de trojka: ECB, Europese Commissie en het IMF, opnieuw ingericht wordt." Oké, leuk allemaal. Maar de essentie blijft dus gewoon dat we er tegen beter weten in miljarden heen blijven smijten, omdat iedereen weet dat Grieken nooit fiscale Duitsers zullen worden, en we Grieken hiermee aan het heroïne-infuus van goedkope leningen houden. Het enige dat Dijssel voorstelt is om het een ander naampje te geven. Maar ja, de EU was dan ook nooit een vredesproject, het is een unificatie-project, dat is iets heel anders, en daarom mag Griekenland niet ontsnappen.Dijsselbloem pleit voor oprichting EMF. https://t.co/2uot6yyzko Pot met geld voor oninbare staatsleningen, t moet niet gekker worden.
— Jean Wanningen (@trias_politica) 20 maart 2017
Vernieuwing! Abou Jahjah richt politieke partij op
Er waait een wind van sociale rechtvaardigheid door de Benelux, zoveel is duidelijk. Want in de slipstream van het maatschappij-kritische DENK komt nu ook België met een anti-racistische initiatief dat eenheid in diversiteit wil vieren. En wie kan zulks nou beter leiden dan de bijman van Sunny. Abou Jahjah doet in 2019 mee aan de Belgische regionale verkiezingen, want hij ziet een gat in de onderdrukten-markt. "Ik kan die brug slaan, omdat ik een deel ben van de Arabische, islamitische gemeenschap en tegelijkertijd een Nederlandstalige Brusselaar ben. Voor mij gaat het er vooral om dat Brusselse gevoel in een progressief project te gieten." Inderdaad, een progressief project. Want overt-agressieve identity-politics waarbij disfunctionele islam-achtige tribale loyaliteit gehuld in het door hen gepatenteerde slachtoffer-discours grond wint op een functionele inheemse cultuur, heet tegenwoordig progressief. Gelukkig is België überhaupt geen land, dus kan het ook niet vallen.Même pas peur! Brussels here we come! De stad is van ons! Allemaal! Non peut être? #BX2019 #WeWillWin pic.twitter.com/9u6DLpiNQi
— Dyab Abou Jahjah (@Aboujahjah) 20 maart 2017
Video. Vrouw opgesloten in islamitisch huwelijk
Tijd voor weer een prachtig bi-cultureel sprookje. Bovenstaand de samenvatting, onderstaand het gehele item van zeven minuten. Want dit hele euvel kent natuurlijk een maas in de wet van hebben we jou daar. In Nederland is polygamie strafbaar, dus na een mislukte poging via de imam van haar man te scheiden, stapte ze naar de politie om haar man aan te klagen voor polygamie. MAAR. Het betrof een islamitisch huwelijk, dat niet door de Nederlandse wet wordt erkend, en dus ook niet strafbaar is. En ja, dat is dus een parallelle samenleving: waar mensen die weinig van doen hebben met de Nederlandse wet, overeenkomsten sluiten waar de Nederlandse wet vervolgens geen grip op heeft. Maar goed. De betreffende weiger-imam is trouwens een bekende: Shafiq Ur Rahman, bevriend met de beruchte terroristenverheerlijker en doodstraf-voor-beledigen-van-Mo-bepleiter Anas Noorani.Jaarlijks zitten zo'n 1500 vrouwen in een huwelijk vast. Ook Yasmine lukt het niet om haar islamitische huwelijk te laten ontbinden. pic.twitter.com/b37qBx1Mb8
— EenVandaag (@eenvandaag) 18 maart 2017
'Tot nu toe heeft #Yasmine bot gevangen bij imam Shafiq Ur Rahman, nu gaat ze aangifte doen' #Taibah #polygamiehttps://t.co/3sZ6Zn444j pic.twitter.com/t2ly1a2zZx
— Prof. D.A.H. Vintik (@Prof_DAH_Vintik) 19 maart 2017
Hiddema dropt nieuwe monoloog en ontvangt staand Wilhelmus voor verkiezing
Video. @Politie, tuig slaat moslima kapot

Video. Trump handweigert Merkel
EU boos door "alle moslims" search op Google
Ja, Google bewaakt het geheim van hun algoritme nog beter dan Kuzu zijn ware loyaliteit, dus we zullen nooit weten waar deze auto-aanvullingen nou vandaan komen. Maar het heeft ONGETWIJFELD NIETS TE MAKEN met wat mensen ooit zelf intikten. Hoe het ook zij, de EU wil er iets aan gaan doen. De EU? Ja, die Europese superstaat die zich tijdens zijn laatste stuiptrekkingen nog even wil laten gelden. D66 schildmaags Schaake zegt: "We onderwerpen voor Europese burgers van alles aan normen en controleren en testen vervolgens op deugdelijkheid; van speelgoed tot en auto's en alle voedsel. Maar voor de internetdiensten die minstens zozeer ons leven bepalen, laten we de giganten hun gang gaan. Ik zie mogelijkheden om internetdiensten te dwingen om de werking van hun formules gedetailleerd te tonen aan toezichthouders." HEUJ, EU-dwang, gezellig. Maar volgens iemand die er voor doorgeleerd heeft aan de UvA is het allemaal zo makkelijker nog niet: "In diverse rechtszaken is er in wisselende variaties geoordeeld over de mate waarin inhoud door Google, Facebook en andere partijen gecontroleerd moet of mag worden. De balans is nog steeds niet gevonden en zal nog wel de nodige tijd vragen. Ik denk dat je per geval moet kijken naar risico's en schade en daar de giganten op moet aanspreken. Zoals met deze discriminerende suggesties". Nou, aangezien de EU z'n kernbevoegdheden langzaam kwijt zal raken, kan het zichzelf hier in ieder geval nog eventjes zoet mee houden.Video. Man is boos op moeder van vogel
Kuzu: 'Nederlanders zijn nazi's en moslimslachters'
Nederland Fascistenland: 110 stemlokalen minder
Oké Erdo, deze ronde win jij. Want voor elke Bosniër die Nederland in koele bloede afslachtte, sluit het vandaag 0,045 stemlokalen. "In meer dan een kwart van de 387 gemeenten kunnen inwoners woensdag op minder locaties terecht voor het uitbrengen van een stem. Samen besloten zij 360 stembureaus te sluiten ten opzichte van 2012." Naast de nazistische ideologie die het beperken van de democratie dicteert, schijnt geld ook een rol te spelen. "In veel gevallen speelt geld daarbij een rol. Een stembureau minder, betekent een besparing op de kosten. Zo gaat Waalwijk terug van 34 naar 23 stembureaus. Een efficiëntere indeling waarbij naast geld ook het werven van leden voor de stembureaus een rol heeft gespeeld, laat de gemeente weten." Het beruchte fascistenbolwerk Zwijndrecht spant de kroon: "In 2012 kon er nog op 23 plaatsen gestemd worden, nu nog maar op 14. Een afname van bijna 40 procent." En wat te denken van Houwerzijl, Zuurdijk, Schouwerzijl, Mensingeweer en Westernieland in het Noorden van Groningen? "Het betekent voor de inwoners die gebruik willen maken van hun democratische recht een reis van 3 tot 5 kilometer naar het dichtstbijzijnde stemlokaal. Voor ouderen en minder mobiele mensen niet bepaald een prettige situatie." Verdacht. Weet u wat ook 3 tot 5 kilometer is? Inderdaad, de afstand van de Rijksdag tot aan het Joodse Museum te Berlijn. Deze zaak is gewoon helder. Wij zijn fascistische Franco-nazis.