Muzikant vindt Baudets kunstkritiek nazistisch
Okay. Nu kunt u natuurlijk op die link klikken om een verhandeling over atonaliteit, microtonaliteit en muziektheorie door "muziekinstrument-uitvinder" Yuri Landman te lezen. Maar u kunt ook gewoon even onderstaand de DOOR GROENLINKS BEJUBELDE conclusie van Landmans kritiek op Thierry's cultuurkritiek lezen en er het uwe van denken.Yuri Landman wat een prachtige uiteenzetting. Goede conclusie ook. https://t.co/pttEw6IQge
— Mike Platenkamp (@mikeplatenkamp) 27 maart 2017
"Baudet is universitair opgeleid historicus. Rond 1930 startten de nazis een actief beleid om kunst die hen niet beviel aan te vallen. Het begrip Entartete Kunst deed zijn intrede. Volgens hen was atonale muziek schadelijk, verderfelijk en decadent. (...) Gezien zijn pogingen om zich te distantiëren van extreem-rechts, lijkt het mij goed dat hij zich verder onthoudt van kunst- en muziekkritiek. Het is niet zijn kennisgebied en het brengt hem enkel verder in verband met rechts-radicalisme en Weimar-denken." Kortom, nu ook al nazistisch: zeggen dat je opzettelijk onaangename klanken onaangenaam vindt klinken. Tijd voor Wagner.
Ome Erdo doet het weer: noemt ons KRUISRIDDERS (en moordenaars van Arabische meisjesbaby's)
Ja, jullie hebben misschien de grijze wolven. Wij hebben 27 grijze muizen en een Paus die net zo goed GroenLinks zou kunnen leiden. Als zulks bijeen komt kunnen we je verzekeren dat er niet wordt gedroomd over het heroveren van[VIDEO] Erdoğan calls EU alliance of Crusaders https://t.co/Yho0TpHGha pic.twitter.com/EdRZWczXQG
— Turkish Minute (@TurkishMinuteTM) 27 maart 2017
Addressing youth in Istanbul today, #Erdogan calls Dutch as descendants of those who bury baby girls alive in pre-Islamic Arabian peninsula. pic.twitter.com/38znawIFjK
— Abdullah Bozkurt (@abdbozkurt) 27 maart 2017

Video. Intellectuele voorhoede PVV eist hertelling
@geenstijl pic.twitter.com/VoPuHVrAfz
— klaas (@DeKlaas110) 27 maart 2017

Video. Buren genieten samen van BBQ
Politie Zaanstreek gooit Jan Terlouw uit helikopter
Video. Theo Hiddema over zijn overleden vrouw
Premiere! Docu over blank racisme en dikke negers
Identity politics en kleinkunsttheater, dat gaat natuurlijk samen als lavendel en Chopin, al verschillen de redenen waarom je erom huilt. In ieder geval neemt de voorstelling u een uur lang al white facend mee langs al het tweederangsburgerleed dat de moderne creool [geen zorgen, dat woordje mag nog] ten dele valt, zoals een grapje over een dikke neger. De essentie van de vertelling schijnt te zijn hoe het is om als zwarte kleurling uit Negerland in een overwegend blanke klas te zitten. Enfin, een docu door mensen die zo weinig hebben en toch zo gelukkig zijn, over hoe ze door blanken onderdrukt worden en toch zo gelukkig zijn. Dat kan natuurlijk alleen maar in de prijzen vallen in dit land dat toch vooral een uit de hand gelopen Montessorischool is. Ondertussen wachten we met smart op de docu over de 13-jarige autochtone Mees, die als enige witjoekel in de klas op het Waterlant College te Amsterdam-Noord dusdanig geterroriseerd werd dat hij de school moest verlaten.
Belgen verijdelen aanslag met Palestijns rijbewijs
#BREAKING Verdachte verijdelde aanslag Antwerpen is 39-jarige Fransman Mohamed R. In wagen werden steekwapens & riot gun gevonden #Antwerpen
— Terreur Nieuws (@DreigingNL) 23 maart 2017
Hey. Milli Gorus-koepel uit kritiek op Erdogan
De wind is op. Windmolens failliet verklaard
Weet u. Misschien is de mensheid gewoon niet geschikt voor deze planeet. Moeder Aarde gaf ons alles. En wat doen wij? Wij trekken haar leeg tot er niets meer over is. Hoe vaak is Leonardo di Caprio niet in zijn privé-jet van land naar land gevlogen om de kapitalisten ervan te overtuigen: je kunt niet eindeloos wind uit de lucht blijven halen. Maar ja, GroenLinks en luisteren. Bedankt jongens! NU IS DE WIND OP en draaien al die windmolenparken gesubsidieerd verlies. "Windmolens draaien verlies door gebrek aan wind", kopt de Gelderlander. Teele Horstra van de Yard Energy Group zegt: "Januari is de meest winderige maand. Dit jaar was het bijna de helft van wat het normaal zou moeten zijn. Hoe dat kan? Horstra weet het ook niet: ,,Soms denk je aan klimaatverandering, maar dan opeens bulkt het weer van de wind. Er is geen pijl (sic) op te trekken." Ehm, ja, oke. Dan maar even iemand die er voor doorgeleerd heeft om er iets nuttigs over te zeggen. Reinout van den Born van Meteo Group: "Klimaatverandering draagt volgens hem wel bij aan een rustiger weerbeeld in Nederland. "Het aantal stormen is de afgelopen jaren drastisch afgenomen. Wij zouden ook graag willen weten hoe dat precies kan. Tot nu toe kunnen we waarnemen en conclusies trekken, nog niet voorzien."" Goed, laat maar. Niemand weet natuurlijk wat de fuck er aan de hand is, maar ergens is het toch de schuld van klimaatverandering die alleen tegengegaan kan worden door nog meer windmolenparken. 