Burgemeesters met fakkels naar Torentje Rutte
"Het Klopt Niet"
Opstand! Revolutie! Reboelje! Dertig burgemeesters in coronatijd komen in opstand tegen 2G Dictator Rutte en zijn gewillige lobbybeulen. In een opiniestuk in de Volkskrant zeggen 30+ burgemeesters helemaal klaar te zijn met de coronadictatuur van Den Haag. Van two weeks to flatten the curve naar twee jaar geen Claudia de Breij is voor Halsema, Depla, Broertjes (in camouflagepak met groene baret), Aboutaleb, Van Zanen ET AL geen optie meer. Het moet anders, het moet beter. Want corona is van ons ALLEMAAL en niet van het Catshuis. Gehele opiniebrief + lijst met burgemeesters die binnenkort - zonder tribunaal - bij Huig Plug en Malle Max in de cel worden geflikkerd HIERRR.
vlnr: Depla, Halsema, Aboutaleb, Spies, Depla, Bruls, Broertjes
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Relschoppers harder straffen, MEER MACHT VOOR BURGEMEESTERS
De meeste burgemeesters zijn loco
