DEBAT - Het MILJARDEN kostende EU Herstelfonds
Coronarekening EXPLODEERT
Huismerkchips, Euroshopper-bier & zelfraapnootjes uit eigen tuin, want alles wordt duurder maar niet goedkoper. Vanaf 2028 ploft er decennialang een Brusselse coronarekening van ongeveer een miljard euro per jaar op de mat bij het Nederlandse kabinet. Drie x raden wat het Nederlandse kabinet met die coronarekening doet? In één keer goed! Die rekening gaat natuurlijk naar u. BTW, OZB & IB weer omhoog. Huren omhoog. Pensioen naar beneden. Premie ⬆. Energie ⬆. Peuken en peut weer ⬆. Salaris Wim-Lex en Maxima ⬆. En coronaboetes, heel veel moddervette coronaboetes voor illegale bruiloften en clandestien taartjes eten. Het Zuiden zal u dankbaar zijn...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Kassa. Koninklijke familie Verenigde Arabische Emiraten vangt 71 miljoen landbouwsubsidie EU
Duivel schijt weer op de grote zandbak
Brussel wil DIT JAAR NOG invoering privacyslopende "app voor leeftijdscheck"
Zo zo meneertje waar gaan wij met die app naartoe
