OEI. Albert Heijn blijkt CORONA virushaard
4 medewerkers filiaal Zwolle besmet - IEDEREEN PANIEK
Schrikbarend weekendnieuws voor alle boodschappers van Nederland. Na de nertsenfokkerijen, de Bijenkorven en de hoofdstedelijke schuifelkroegen is nu ook de Appie de sjaak. Maar liefst 4 medewerkers van een AH in Zwolle zijn besmet geraakt met het corona-virus. "In de privé-sfeer" aldus een woordvoerder die er alles aan doet om de TOTAALPANIEK onder controle te houden. *Ook gaat de supermarktketen niet in de op vraag of de personeelsleden de dagen voor hun test hebben gewerkt en mogelijk klanten of collega's hebben besmet. *Met andere woorden; beter boodschapt u vandaag even ergens anders alsdan bij de Albert Heijn. Het is onbekend wanneer de anders zo doortastende Veiligheidsregio gaat ingrijpen en alle fillialen gaat ruimen en de klandizie in verplichte quarantaine kampementen gaat onderbrengen. Veel succes met hamsteren vandaag.
Update: Het gaat hard nu...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Hoera, Nederlandse industrie gegroeid door HAMSTERGEDRAG
Foto: Priscilla (nationale held) doet haar plicht voor de economie
VIDEO. Palliewappies lijmen tientallen AH's dicht
Als je echt tegen voedselblokkades wilt protesteren, moet je voedsel blokkeren
