HET IS 1 JULO. Dus we mogen weer meer dingen
FEEST FEEST FEEST
Nederlandje, gefeliciteerd. We zijn ons nou al een paar maanden voorbeeldig aan het gedragen en in ruil daarvoor mogen we vanaf vandaag weer hutje mutje naast elkaar zitten in de trein (maar wel met een niet werkend mondkapje op), naar de sportschool van Arie Boomsma en lekker zweten in de sauna en/of seksclub. Maar alles wel op anderhalve meter afstand natuurlijk, behalve als u geen anderhalve meter afstand bewaart. Nu maar hopen dat we binnenkort ook weer op een andere partij dan de vvd mogen stemmen. Samen kunnen we Mark Rutte verslaan!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Maatregelen tegen agressie in de zorg hielpen niet, zo'n 60% personeel nog altijd doelwit
Aan initiatieven geen gebrek, aan resultaat wel
Kabinet komt met maatregelen tegen Israël
er komt vanavond nog... EEN BRIEF
