Hahahahhaa. Nederland geeft 31.000 euro voetbalsubsidie aan steenrijk Qatar
Ahhh dus dáár gaan onze belastingcenten heen!
Qatar, ze kakken er nog net geen gouden brokken en dat is alleen omdat het praktisch wat lastig is, maar bij voorkeur schijten ze wel gewoon in een gouden pot. Ze rijden Lambo als vierde boodschappenkar en steken Cubanen aan met briefjes van 100. Het geld klotst daar harder tegen de plinten dan het water door een Nederlandse straat na een onweersbuitje in juni. Ze hebben er zo onbenullig veel geld, dat ze het WK voetbal van 2022 met oliesmeergeld gekocht eerlijk gewonnen hebben, om 50 tot 70 miljard te investeren in de faciliteiten en de stadions. En daar komt ons ministerie van Buitenlandse Zaken om de hoek zeilen, om samen met de KNVB een schatjerijk land circa 31.000 euro subsidie te geven voor de ontwikkeling van vrouwenvoetbal. Dezelfde KNVB van de gevleugelde uitspraak 'Qatar is niks, was niks en wordt niks' en datzelfde land waar straatarme arbeidsmigranten als slaven worden behandeld. En nu schuiven we er heeeeel dapper toch maar gewoon wat centjes heen. Shut up and take our money, Qatar.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
10.000 Algerijnen met fakkels, knalvuurwerk en laserpennen, KNVB & Dutch Fanatics doen NIKS
Eerlijk is eerlijk, prima sfeertje in dat 'vak' wel
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
