'GeenStijl vrouwvriendelijker dan Libelle'
Terwijl we toch allebei over Ebru kunnen beschikken, blijkt GS een sterker vrouwenmerk dan Libelle.
“GeenStijl ‘scoort’ hoger dan de beide ‘vrouwenplatforms’. Zo heeft 12 procent van de mannen naar video’s op GeenStijl gekeken en 4 procent van vrouwen keek naar Libelle TV. Wat verder opvalt, is dat het percentage vrouwen dat naar GeenStijl heeft gekeken even hoog is als het percentage dat naar Libelle TV, namelijk beide 7 procent. GeenStijl heeft kennelijk content die voor vrouwelijke kijkers interessant is.” Hoort u het ook eens van een ander, namelijk Telecompaper (pdf). Hallo adverteerders. Doe er uw voordeel mee: tampons, shampoo, rijlessen, kookboeken, strijkijzers, wasmiddel, stedentripjes: u kunt het allemaal bij ons kwijt en als je ff rechtstreeks met de redactie mailt, regelen we het lekker onder elkaar buiten Mediahuis Sales om 💍💄💋
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Het Laatste Lijstje. GeenStijl Kliktoppers 2024
Foto: de redactie van GeenStijl met de bekers voor de 25 best gelezen topics
GeenStijl Bonus Statistieken 2024 Lijstje
OH NEE NOG EEN LIJSTJE
Stamcafé: Sjonge jonge jonge wat was het gezellig in De Balie lekker kijken naar Mona Keijzer
GeenStijl dronk bier en dit is wat er gebeurde
NPO Radio 1 wordt 'vrolijk' van GeenStijl: "Moeten deze horzels in de journalistiek koesteren"
Radiofellatio - en nu zijn we in de war