achtergrond

Geenstijl

ingelogd als

lid

logout

nachtmodus

tip redactie

doneer

Postuum eerbetoon

Leuk & terecht: de reclamecampagne van mobiele aanbieder Ben heeft gisteravond de enige gouden Effie - de belangrijkste reclame-vakprijs - in de wacht gesleept. Tegelijkertijd sneu, want het door reclamebureau KesselsKramer (vaak reloaden voor optimaal resultaat!) zorgvuldig opgebouwde merk bestaat inmiddels niet meer. De sympathieke Ben heeft plaats moeten maken voor het gezichtsloze T-Mobile. Ben werd een laatste eer bewezen met het draaien van de uitvaart-klassieker 'Waarheen, waarvoor', vol passie en emotie gezongen door Mieke Telkamp. Menigeen pinkte een traantje weg, om vervolgens naar aloude reclametraditie grote hoeveelheden bier en coke naar binnen te jassen.

Reaguursels

Praat mee in het Stamcafé

Word de held van GeenStijl en word GeenStijl Premium. Dan ben je onderdeel van het roze legioen en kun je tevens genieten van:

  • Het befaamde roze kroontje
  • Een bannervrije website
  • Extra reaguurfuncties
  • Eerste rang bij acties
  • En bovenal: Jij houdt GeenStijl onafhankelijk!

Ik kies voor het volgende premium pakket:

Dat is € 9,89 korting!

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.