Kansloze Duitse visfluencersplaag ongehinderd verder
PAPIERE BITTE
Nederland wordt overspoeld door mofjes die bij ons de vis uit het water hengelen. In Duitsland is een visvergunning duur & ingewikkeld, hier kost een Vispas maar een paar tientjes per jaar. Bovendien hebben wij veel water en veel vis. En dus zijn er inmiddels al 120.000 Duitsers met een oer-Hollandse vispas. Dat heeft mede te maken met VISFLUENCERS: "Steeds meer Duitse visfluencers nemen video’s op in Nederland. Die video’s gaan rond en brengen mensen op ideeën." He maar vraagje: wie van jullie heeft weleens gefist?
Na klarrrrrrrr Amsterrrrdammmm
Zander fischen
Maar wij erkennen alleen DEZE visfluencers
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HOMMELES! In de viswereld
Kenden we maar iemand bij VisTV
Allemaal NU naar de kroeg voor de Zwarte Duivel
Het is zwart en het lijkt op je schoonmoeder ra ra
Stel je bent lekker aan het timmeren en deze DEBIEL komt kijken
Wat de fuk is deze vis z'n probleem
Blub. Zeemeermeneer gaat 120 meter diep
Maar kan hij ook een bommetje
WIJ ZIJN WERELDKAMPIOEN. Nederland ole-ole
Geniale sportzomer groots afgesloten
Elfstedentocht afgelast om corona
Zwemuitje Maarten van der Weijden gaat niet door - alsof je een crackpijp afpakt van een junk
Ons prachtige land Nederland bij hoogwater
FOTO'S + LIVESTREAM
