achtergrond

Geenstijl

ingelogd als

lid

logout

nachtmodus

tip redactie

doneer

Zo nu eerst een Bavaria

amstelbavaria.jpgAmstel-bier stond toch bekend om zijn briljante televisie-commercials van de vrienden van Amstel. Ook het publiek liep met het drietal weg, getuige de Gouden Loekie die zij onlangs in ontvangst mochten nemen. Maar Heineken, baas van Amstel, vond het na zes jaar wel welletjes en besloot het populaire trio op een zijspoor te zetten. Het werd tijd voor een frisse wind, tijd ook voor meer spectaculaire reclames. Dat hebben ze geweten. Bij het opnemen van de eerste commercial nieuwe stijl verongelukt er direct een stuntman. Foutje bedankt. Tot overmaat van ramp komt nu ook nog eens concurrent Bavaria om de hoek zetten met een wel heel vileine nieuwe commercial?

Reaguursels

Praat mee in het Stamcafé

Word de held van GeenStijl en word GeenStijl Premium. Dan ben je onderdeel van het roze legioen en kun je tevens genieten van:

  • Het befaamde roze kroontje
  • Een bannervrije website
  • Extra reaguurfuncties
  • Eerste rang bij acties
  • En bovenal: Jij houdt GeenStijl onafhankelijk!

Ik kies voor het volgende premium pakket:

Dat is € 9,89 korting!

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.