LIVE BOERMAGEDDON. Kabinet-Jetten I presenteert 'nieuwe' Stikstofplannen
Daar: gaan we
Oooooit had je in dit land allemaal geweldige boeren waar iedereen trots op was omdat ze 's ochtends vroeg opstonden om de koeien te melken enzo. Maar op een gegeven moment was iedereen dat vergeten, kwam er een Natura 2000 habitatrichtlijn waarin bepaald werd dat stukjes bos ter grootte van een krant en heuvels met villaatjes ertegen koste wat kost beschermd zouden moeten worden, dat geloofde iedereen verder wel tot de vervelendste Nederlander van Nederland Johan Vollenbroek allemaal verschrikkelijke rechtszaken aan ging spannen, hij nog gelijk kreeg van rechters die de redelijkheid en billijkheid op de mestvaalt van de geschiedenis hebben gegooid en opeens was er in ons land een enorm stikstofprobleem, een probleem dat kennelijk belangrijker is dan het feit dat niemand meer een huis kan betalen, je nergens een bedrijf kunt beginnen en onze snelwegen veranderd zijn in een soort landelijk woonerf waar je nergens harder dan 100 mag. Enfin, plannen Rutte III, enorme protesten, Van der Plas op de trekker naar Den Haag, plannen Rutte IV, stikstofkaartje, enorme overwinning BBB bij de Provinciale Statenverkiezingen, BBB in kabinet-Schoof gevallen, Van der Plas slaat met de vuist op tafel in Brussel, Wiersma, iets, kabinet-Schoof gevallen, het kan wél, Rob Jetten, stikstofkaartje, terug bij AF. De meeste plannen waar D66-minister Van Essen hele weekenden aan heet doorgewerkt zijn al uitgelekt (nou ja, ze stonden gewoon in het regeerakkoord) maar neemt u maar van ons aan dat de boeren moeten boeten voor een paar milieuafspraken waar niemand iets aan heeft. Livestream wekelijkse persco Jetten hierboven, straks ook nog aparte persco met Van Essen erbij. Die is van af 16u HIERRR te volgen.
Welja
De STIKSTOFKAART is terug
Brrr
Toen het kabinet-Rutte IV viel, dachten we dat we tenminste van twee dingen af waren: van minister Christianne van der Wal en van haar stikstofkaart. Niets bleek minder waar. Mevrouw Van der Wal zit vrijwel iedere ochtend/avond/middag in een of andere NPO-talkshow heur keurige D66-meningen te ventileren over van alles en nog wat, als het maar niet om haar echte werk als Vervuiler in Chief namens de BOVAG gaat, en nou lezen we in het AD dat ook de stikstofkaart weer TERUG is. Nou ja, het wordt geen kaartje, dat durven ze niet maar er worden wel allemaal gebieden aangewezen waar de landbouw wordt ausradiert, en die gebieden kun je dan grafisch representeren met: een kaartje. "De VVD en het CDA hebben hier een behoorlijk trauma aan overgehouden. Van Essen zal de nieuwe maatregelen daarom zelf niet presenteren via een kaartje. Maar de aangewezen zones, en daarmee de getroffen boeren, worden met zijn plannen even duidelijk. Voor boerenorganisaties en media zal het kinderspel zijn om de zones alsnog in kaart te brengen." Zin in de zomer!
Goh. FvD-medewerker Harm van E. veroordeeld voor mishandeling en bedreiging
Hele normale veroordeling bij hele normale partij
Goed nieuws voor Harm van E. (staat voor: Essen), de FvD-medewerker die onlangs is veroordeeld omdat hij onder invloed van drank en drugs iemand heeft geslagen en met een gebroken fles bedreigd. Hij mag zijn baantje voorlopig houden. "De partij ziet geen reden maatregelen te nemen tegen de medewerker. De straf is volgens een FvD-woordvoerder namelijk nog niet onherroepelijk. Van E. kan nog tegen het vonnis in beroep." En bovendien is onder invloed van drank en drugs mensen slaan en bedreigen in wezen niks anders dan een flinke griep. Daarnaast is dat hele onder invloed van drank en drugs mensen slaan en bedreigen al in 2017 verzonnen door Klaus Schwab van het World Economic Forum en zijn daar talloze bewijzen van te vinden op het internet. Wist u trouwens dat ivermectine hartstikke goed helpt als je onder invloed van drank en drugs mensen bedreigt? Nou dan! Iedereen moet gewoon zelf onderzoek doen!
