achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@dsv

VIDEO. Pallietokkies slopen gebouw transportbedrijf DSV

De Sturmabteilung van de Rode Lijn!

De okselharige bruinhemdjes hebben hun intimidatie en geweld dit keer (weer) gericht op transportbedrijf DSV. Dat bedrijf is een van de logistieke partners van Elbit, het Israëlische tech- en defensiebedrijf. Zo worden er onderdelen van drones vanuit Europa naar Israël verscheept en huuuu dat mag niet van de krakertjes. SLOPEN DUS! VERNIELEN! INTIMIDEREN! Dat gebeurde eerder al in andere landen, zelfs in Duitsland. De Nederlandse tak van het gevaarlijke clubje gekken plaatst bij het jubelbericht van de laffe actie ook een smerige, bedreigende en intimiderende link naar andere locaties van DSV in Nederland. Hup hup, terug naar de tunnels, tuig.

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.