achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@Ijstijd

Toch weer zin in de IJSTIJD

(de serie)

Eerst was een nieuwe ijstijd ons onafwendbare lot tenzij u al uw geld via Milieudefensie aan Afrika zou doneren. Daarna was het de ozonlaag, zure regen en weer daarna global warming, al verklaarde Bill Gates die noodtoestand eind vorige week ten einde, en dat we ons weer mogen gaan richten op het 'verbeteren van onze levenskwaliteit'. Maar totdat we weten wat de volgende eindtijd wordt gaan we lekker merkwaardige zoogdieren en ander gekruip kijken.

Andere tijden!

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.