VIDEO. Felix Woudenberg stelt zich kandidaat D66 Noord-Holland, help hem droom te vervullen
Even voorstellen ook al kent u hem al. Felix Gerardus Woudenberg, aanstormend D66-talent, heeft zich bij de interne verkiezingen kandidaat gesteld voor de Provinciale Staten van Noord-Holland en staat op een respectabele #31 op de lijst, maar zou graag wat hoger komen. Felix is eigenlijk een beetje hoe een frontale botsing tussen een Thalys en TGV er tijdens hoogseizoen uit zou zien als deze een kaaklijn, prima haar, Asperger en twee voornamen zou hebben. Het derde persoons-OVV-rapport ook wel bekend als "Felix’s Story" **op felixwoudenberg.com (mirror na breek) leert dat "During his latter years, Felix Gerardus Woudenberg has made quite a name for himself throughout (sic) his optimism, his wisdom, his astonishing wit, and determination. (...) Felix (being a vocal advocate for human rights and climate justice) is capable of elucidating a coherent Left-wing Libertarian vision. While his political proficiency has been forged throughout countless public and closed-door meetings at various prestigious institutions." Zoals u begrijpt willen wij van deze gelegenheid gebruik maken om al die D66-leden onder onze lezers met klem te vragen Felix Gerardus Woudenberg zo hoog mogelijk op de lijst te stemmen, want het is tijd voor een nieuwe generatie. Fotocollage voor ramptoeristen, gecureerd door Felix zelf, na de breek.
PvdD klaagt Dijkhoff aan wegens 500 ballonnen
Ah, een VVD-festival. Dat is vast gezellig, zoals de brasserie in de centrale hal van een nieuwbouwziekenhuis gezellig is. Maar goed, zóveel gewone Nederlanders op 1 plek en dan toch weet Klaas zich weer te onderscheiden met eigen kraampje dat toch vooral een hele dure slechte woordgrap is. 500 PROEFBALLONNEN verder en Dijkhoff "omarmt Klaasballon als geuzennaam", wat zijn we toch een rijk land. Maar die 500 rubber clusterbommen komen hem nu duur te staan, want PvdD Tweede Kamerlid Christine Theunissen sleept hem voor het Internationaal Gerechtshof wegens genocide. "Omdat verspreiding van 500 stuks zwerfafval een economisch delict is. Ik vind het een heel principiële zaak, dat zal het Openbaar Ministerie ook moeten vinden." Is vrij uniek dat een kamerlid een ander kamerlid aanklaagt, en deze on-Hollandse toestand bleeft tot nu toe gereserveerd voor de parlementaire eindstrijd tussen Wilders en Azarkan wegens die 'Na 15 maart gaan we Nederland zuiveren' hoax. Zin in ballonnen nu.
Update: Klaasballon hapt.
Belangrijke video. Nigeriaanse prinses wil ZAAD
Goedenavond en welkom bij alweer een exhibitie van GeenStijl-stuurgroep Toegepaste Antropologie.
Na "Belangrijke video. Nigeriaanse prinses wil PIK", "Belangrijke video. Nigeriaanse prinses wil PIK II" en "Belangrijke video. Nigeriaanse prinses voert Socratische dialoog" is het tijd voor een nieuw hoofdstuk in het oeuvre van de sub-Saharische schoonschrijfster. Haar nieuwste werk luidt "I Swallow His Kids" en is volgens Vrij Nederland-cultuurcolumnist Simone van Saarloos "een gelaagd pro-choice-pleidooi dat de grenzen tussen lichaam en muziek verkent en vervaagt". Mooi gesproken en volledig mee eens. Daar bovenop toont de onderstaande nieuwe video ook nog eens aan dat mensen ondanks Asperger & afkomst zelfs onder die omstandigheden bijna normaal tot twaalf kunt tellen. Colour us impressed. Emotioneel live-optreden na de breek.
Beelden. Migranten bestormen Amerikaanse grens, Trump Troopers traangassen terug
Nou, dat Zuid-Amerikaanse karavaan hè, blijkt dus toch definitief 100% economische vluchtelingen die asiel en werk in Mexico weigeren omdat ze Trump Nation willen bereiken. Een klein deel crimineel, maar toch vooral gelukszoekers waaronder veel vrouwen en kinderen. Logistiek (vervoer, eten, drinken, medicijnen, tentjes) gesteund door de organisatie Pueblo Sin Fronteras, ofwel Mensen Zonder Grenzen. De poging is hun goed recht natuurlijk, evenals Trumps poging hen buiten de deur te houden. Zo'n 9000 migranten bevinden zich nu in de Mexicaans-Amerikaanse grensstad Tijuana (maps), beelden van grensbestormingen onderstaand. In respons wordt er nu naar verluidt gewerkt aan een Mexicaans-Amerikaans Marshall Plan om de ongein tot bedaren te brengen. Maar voor wat hoort wat. "In exchange, Mexico is looking to secure a double commitment on the part of the government of Donald Trump. (...) The plan includes a development and investment plan with the United States in the south of Mexico, the area of the country that has been most forgotten. The objective, according to these sources, is to secure more than $20 billion during the six-year presidential term, mainly in private investment, with the agreement or the promotion of the United States." Kijk, dealtjes. Mooi man. Ondertussen roept heel half Mexico "Mexico First" en blijken het volgens Hondurezen gewoon racisten te zijn. Bewijs na de breek!
Volendammers grootste lullen van Nederland
Zeg, wat zit er daar in het water. BROEKPALING OF ZO?!
Mooi man. We begrepen Yolanthe destijds al niet maar nu wel en de J staat dus voor 3Joekels. Het is nog vroeg, maar we proosten alvast een shotje per centimeter Nick en Simon. Mooie wedstrijd jongens, goed gespeeld, terechte winnaars van de Big Dick Energy Cup cohort 1983 - 2000. De kleinsten hangen trouwens in Wassenaar, maar wat hebben ze mooie huizen daar hè. Bron is deze Reddit-post, en nee we konden verder geen achterliggende studie vinden, maar ja, het is wel allemaal waar. Centimeters hè, geen inch, moet wel gezellig blijven. Na de breek het Nederlandse kaartje, DE WERELD en een zekere Nigeriaanse prinses.
Geld lenen? Verwijder uw socials, ZE kijken mee
Even voorstellen: AdviceRobo, waarin KPMG onlangs nog een belang nam. Nederlands algoritme-bedrijfje dat kredietverstrekkers helpt klanten in tien landen te minority reporten. "We willen inzicht krijgen in wie je echt bent. Wat mensen drijft. Kan je geld opzij zetten of koop je bij het eerste succesje gelijk een dure auto?", aldus directeur Diederick van Thiel. Hebben ze allemaal spannende vragenlijsten voor, maar dat wordt tegenwoordig dus gecombineerd met het "doorakkeren" van uw socials en surfgedrag. "Waar zoeken mensen naar, wat voor taalgebruik bezigen ze, hoe impulsief reageren ze: AdviceRobo let op al dit soort dingen. Potentiële klanten die bij hun bank een krediet proberen los te peuteren, moeten tijdens een digitale intake wel toestemming geven voor het doorvlooien van hun online gedrag." Ah okay. Je moet dus toestemming geven voor het screenen van al uw publieke social voetafdrukken die ook zonder toestemming gewoon te screenen zijn. De Autoriteit Persoonsgegevens is dan ook BEZORGD. "Nog los van de vraag of het daadwerkelijk meer inzicht geeft, zijn dit soort testen zeer ingrijpend op de privacy van mensen. De noodzaak om zoveel, heel persoonlijke informatie op te vragen lijkt te ontbreken." Zin in geld nu.
Meisje is heel lenig
Kijk, vrouwen met toewijding en een doel, die respecteren wij en alle andere vrouwen trouwens ook. Dit meisje zit op gymnastiek en is niet beroerd dat te delen, en gelukkig maar, anders hadden we het nooit geweten. Ze is best lenig en je gaat je bijna afvragen of er onlangs nog mede-gymnasten een overstapje naar the industry gewaagd hebben. Nou, dat antwoord luidt een mond vol JA. Maar die verklappen we natuurlijk pas na de breek en dan pas onderaan want u scrolt toch wel als de domme lul die u bent. Zin in lul nu.
Tanken zo goed als GRATIS en dat dankzij Trump
\
Nou jongens, JE WORDT ER NOG NET NIET VOOR BETAALD hè dat tanken tegenwoordig en weet je hoe dat komt? Door de CEO van de vrije wereld Donald John Trump de frack lord. "Kijk niet vreemd op als je prijzen ziet onder de 1,50 euro per liter Euro95. Het komt allemaal door de olieprijs, die fors is gedaald. Met dank aan Donald Trump. (...) Niet alleen de goedkope, onbemande pompen, maar ook de dure snelwegstations. De goedkoopste pompen bieden op dit moment een liter Euro95 aan voor 1,46 euro. Voor diesel is dat 1,25 euro," schrijft het gezaghebbende RTL Zakelijk. En daarom dan nu, een ode aan de Amerikaanse Cultuur, want waar zouden we zijn hè.
Rector Islamitische Universiteit van Europa (Rotterdam) is voortvluchtig
Nee, dit is dus niet de Islamitische Universiteit Rotterdam wat een absoluut kweeknest voor jihadisten is en ook niet de door GS omgeduwde Ibn Ghaldoun-scholengemeenschap te Rotterdam.
Het nieuwsbulletin van vandaag betreft weer een ander rovershol in de havenstad. Rector dr. Nedim Bahçekapili is namelijk voortvluchtig en volgens justitie heeft dr. Ned Nederland zijn Vaderland verlaten. ",,We doen alles om hem in hechtenis te krijgen”, aldus een woordvoerder van het OM. Wat dat ‘alles’ is, wil zij niet zeggen." Oh boy nou dan weet je het wel. Maar, waarom eigenlijk? Nou, omdat hij nog een Tikkie open heeft staan van WIJ de Nederlandse Staat. Tussen 2009 en 2016 was hij betrokken bij een fraude van zo'n 8.5 miljoen euro. Destijds werden trouwens ook een bestuurslid en medewerker opgepakt voor betrokkenheid bij onder meer witwassen, valsheid in geschrifte, mensenhandel en oplichting. Kortom, een tent die ten onrechte de naam universiteit voert en waar en waar "Nedim B. door docenten, studenten én de maatschappij wordt gezien als ‘spirituele leider’." Kortom, deze geboren en getogen Vlaardinger wordt gezocht.
Check het YouTube-kanaal 'Like Stories of Old' door Nederlander Tom van der Linden
We moesten heel even wennen aan z'n voice overs, maar de inhoud, montage en muziek zijn subliem, dus geef het gewoon een kans. Nederlander @Tom van der Linden heeft 138.000 abonnees op z'n YouTube-kanaal Like Stories of Old dat pas sinds eind maart 2017 bestaat, en dat heeft een reden. Zelfs beschrijft-ie z'n doel als volgt: "Movies have always had a strong impact on me, they affect the way I look at the world and help make me a better person. With this channel I want to explore this boundary between film analysis and life lessons, because I believe that movies, just like the stories of old, contain valuable lessons and insights, and to better understand them is to better understand life." Nja, we kunnen er kort over zijn, Tom levert. Gaan we verder geen gewichtige analyses aan hangen. Maar ga gewoon even zonder cynisme voor zo'n filmpje zitten, en probeer een beetje open te staan voor het punt dat hij probeert te maken. De kans is groot dat het heus iets met je doet. Onze favo's na de breek. Vind je het iets? Overweeg hem te steunen op Patreon, want hij doet het gewoon allemaal in z'n up.
