achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@omvolken

Nog 3500 asielzoekers erbij voor 1 december

Jajajaja. Nieuws over nieuwe kansloze asielplaag werd gelekt TIJDENS de persco

Terwijl u braaf met uw bordje boerenkool rookworst aan de buis gekluisterd zat, om aandachtig te luisteren naar alweer een goed verhaal van Mark & Hugo, pompten de ronduit smerige, intens zieke, misdadige, kwaadaardige, ranzige, totaalverknipte Nederlandvernielende raamambtenaren van Ollongren (D66) en Broekers-Knol (VVD) heel stiekem, gluiperig, achterbaks, huichelig en geniepig het bericht naar buiten dat ER NOG MEER ASIELINSTROOM aan zit te komen. En of de NL gemeenten - die al wachtlijsten van 17 JAAR voor hun eigen woningzoekenden hanteren - even wat plekken willen vrijmaken voor nog 3500 handophoudende gelukzoekers uit Middeleeuwië, met gratis linnenpakketjes en bijbehorende Miele. Wat een smerige, gore, vuile, geniepige, onderduimse, slinkse lafbek van een rijksdienaar ben je dan. Met je corona thuiswerkvergoeding en je pleepapiertoeslag. Bah. Klootzakken.

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.