achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@OVERNIEUW

LOL. Kaag doet persco-preek opnieuw, ditmaal zonder kritische vragen uit het publiek

Eenrichtingsverkeer ligt haar nou eenmaal beter

Sigrid Kaag, die vandaag een EPISCHE PERSCO gaf waarin echt alles wat D66 fout kon doen, fout ging. Geen regie, geen goed verhaal, partijleider met een jetlag, een voorzitter met de uitstraling van een Klaas Dijkhoff zonder uitstraling er naast, geen antwoord op vragen, kribbige reacties, arrogant toontje, vingerwijzen in tegenspraak met jezelf. Kortom: het kwam allemaal niet zo goed over. NOU, dan doet Hare Majesteit Sigrid Kaag haar hele verhaal toch nog eens opnieuw? Maar ditmaal door alleen maar te zenden wat je zelf wil zeggen, zonder te beantwoorden wat anderen willen weten. Precies zoals Sieg66 het graag heeft. Als een televisiedominee in een galmende kamer naar de echo van je eigen gelijk luisteren. Wie knielt er nog voor de opdringerig zalvende stem van H. Kaag?

Samenvatting:

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.